Wat leuk dat jullie op onze pagina kijken!

Jammer genoeg is er in 2012 een einde is gekomen aan de Oranjevereniging zoals wij deze vroeger kende. Toch vonden wij dat er weer nieuw leven ingeblazen moest worden. Vandaar zijn wij (met initiatief van Marleen van ‘t Hof-Groenenberg en Monique Verrijzer) weer een Oranjevereniging gestart, een Oranjevereniging met vernieuwingen #metdetijdmee #feestophetdorp.

Wij hopen de komende jaren leuke, gezellige en vernieuwde koningsdagen en sinterklaasfeesten neer te zetten. Dit zijn onze hoofd evenementen, misschien dat wij hiernaast nog wat kleine dingen organiseren.

Op deze pagina en ook via onze Instagram en facebook kunnen jullie op de hoogte blijven van o.a. onze uitstapjes, de dingen die wij vastleggen, verrassingen, win acties en nog veel meer. Klik op het logo van instagram of facebook en u wordt doorgestuurd.

Hebben jullie zelf ideeën/vragen/of wil jij ons een handje helpen, doe ons een PB’tje!

Ook zoeken wij nog leden, heb jij interesse? Het is vrijblijvend, deel je ideeën, kom op de koffie, minimaal vier bijeenkomsten per jaar, help eens een handje op een evenement. En dit alles is alleen als het jou uitkomt, makkelijk te combineren met een baan of opleiding.

Groetjes het Oranjeclubje!